تلفن تماس: 021-45863
اطلاعیــه شماره 2191

جامعه پذیری، پیامد مثبت بازاریابی شبکه‌ای

سه شنبه، 6 اسفند ماه 1398

  یک روانشناس اجتماعی معتقد است:زمانی‌که فرد وارد زنجیره بازاریابی شبکه‌ای می‌شود جایگاه جدید اجتماعی و اقتصادی به دست می‌آورد که پیامد آن حس استقلال است. استقلال مالی قدرت مانور او را در تصمیم‌گیری بالاتر می‌برد و به ناچار باید به خود اتکا کند.
دکتر نسیم مجیدی درباره فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌ای و نقش افراد در جامعه پذیری به مرکز رسانه و اطلاع رسانی شبکه بادران گفت:در فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌ای یک فرد پذیرش اصولی را یاد می‌گیرد و با آن‌ها می‌تواند جایگاه  شغلی خوود را بالا ببرد؛ از این رو بازاریابی شبکه‌ای باعث پذیرش هنجارها و رفتارهایی می‌شد که برای آینده کاری فرد لازم است.
او ادامه داد: فرد با ورود به بازاریابی شبکه‌ای هنجارپذیری خاصی پیدا می‌کند که این خود از اصول جامعه پذیری است.
مشروح این گفتگو را در شماره 86 هفته نامه صفر تا صد( که پنجشنبه 8 اسفند منتشر خواهد شد) بخوانید.